ماهانماهان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

عشق و نفسم ماهان

اومدن دندون....هورررررراااااااااااا

1391/9/2 23:59
نویسنده : مامان سیما
274 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان بالاخره تو هفته اول ٨ ماهگیش مرواریداش و رو کرد.....مبارکه عشقم...ماچ

بعد سرماخوردگیت همش فکر میکردم اثرات اونه که شبا خوب نمیخابی و با گریه بیدار میشی

البته میدیدم که لثه پایینیت سفید و برآمده شده...بعد هم چنروز دیگه یه شکاف کوچولو تو لثه پایین سمت چپی خودت دیدم و دیگه مطمعن شدم .....وای فدای آب دهنتم بشم نفسم....

نفس مامان اینروزا هرچی میبینی میبری دهنت میمالی به لثت وقتی صدا میده خوشت میاد. 

 منم همش میگم نه نه و شما کارخودت و میکنی....

البته موفق به گرفتن عکس از مرواریدت نشدم اخه فعلا از نزدیک معلومه وتا میام عکس بگیرم

زودی دوربین و میگیری ومیخای ببری دهنت شیطون بلاای من عاشقتممممم....... 

آش دندونی هم هفته بعد ایشالا خونه ی مامان جون درست میکنم نفسم....

خوشگل مامان اینروزا چنتا شعر هم برات میخونم خوشت میاد وحتی وقتی گریه میکنی هم

زودی ساکت میشی.... 

انار دونه دونه 

پسر دارم دوردونه

قشنگ و مهربونه

انار دونه دونه

چنروزیه پسرجون گرفتار دندونه

انار دونه دونه

تو دهان ماهان جون یه گل زده جوونه

گل نگو مرواریده

مثل طلای سفیده  

                                         Baba

 اینم چنتا عکس از مرواریدای نفسسم برو به ادامه  مطلب.......

 

بوس بوس هزارتاااااااااا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

علی کوچولو
15 آذر 91 18:25
عزیز دل خاله بالاخره وبلاگتو دیدم خیلی دوستت دارم ناز بلاف ایشالا وبلگت تا دنیا دنیاست آپدیت باشه فدات،بووووووووووووووسسسسسسسس.






فدای علی جوچولوووووووو بشه خاله سیماش...توسوتوسوووووو....بوس بوسس