ماهانماهان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

عشق و نفسم ماهان

تفلد با تم میکی موس ماهان جون

1392/2/7 23:25
نویسنده : مامان سیما
1,119 بازدید
اشتراک گذاری

شکلکهای مژی جوووووونماه من بالاخره یه تفلد تقریبا کوچولو تونستم برات بگیرم عزیزم...

 تصمیم گرفتم تم تفلدتم میکی موسی باشه که امیدوارم در اینده عکساشو ببینی و

 خوشت بیاد ونگی مامانی چرا کم گذاشتی برا تفلد یکسالگیم...البته بهتر ازینهم میشد ولی بنا

بدلایلی که بعدا میگم بهت نشدخجالت نفسم ولی باز همه سعیم و کردم خوب باشه....دوست

دارممممشکلکهای مژی جوووووونg

 

 نفس مامان عکسای تولدت هم نمیدونم چجوری پاک شدن ار دوربین خودمون  ولی چنتاشو

فعلا میذارم  تا از بقیه که گرفتن هم جمع کنم بزنم وبلاگت درضمن تولدت خونه باباجون بود که

خیلی هم خوش گذشت ..ایشالا تفلد صدسالگیت عزیز دل مامان...

اول از کارت دعوت و تقویم امسالت شرو کنیم که بعنوان کادو دادیم به مهمونات....

 

 

 ادامه مطلب یادت نره...

 

 

وحالا چنتا از مراسم تفلد...

 آقا ماهان قبل مراسم...شاد و سرحال....فدای شیطنتت بشم نفسسسسسسس

اینم یه عکس بغل مامانی....

اینم عکس کیک تفلدم که خیلی هم خوشمزه بود و کلی خوردممم....زبان

اینم چنتا از دوستام که اومده بودن مراسم تفلدم...التبه من دیگه اینجا خیلی کلافه شدمم و حوصله هم  ندارم....سوال

دارم کیک میخورم...به به....

اینجا هم خسته کوفته خابم برده و مامانی زود عکس انداخته....

نفس مامان فعلا عکسای باحجاب اینان..ایشالا عکسای دیگه برسه دستم باز میذارم...بوس بوس

  ایشششالا تولد صد سالگیت  عشق مامان....

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله راضی
12 اردیبهشت 92 22:29
سلام نفسم با اینکه چن ساعتی نیس که ازت جدا شدم ولی بازم بدجوری دلتنگتم بخدا عسیسم فدات بشم خیلی دوست دایم
بیگانه
2 آذر 92 17:59
...
مامان ایلیا
30 آذر 92 0:06
سلام ماهان جونم دوباره با ایلیا اومدیم به وبلاگت دلمون واست تنگ میشه اینم چارهشه ایلیا عکسات میبینه با انگشتش نشون میده می گه به به مرسی عزیزم...ایلیا بالا رو میبوسمس هزارتا..بوسبوس...